روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

آی ام ان اینترکیچر!

وسط بحث و مناظره با خانوم والده سر اینکه چه معیاری واسه ازدواج مهمه، که البته من مشرق سِیر می کردم و اوشون مغرب، یه دفعه گفت باشه بابا شماها خوبید. اصلا شما اینترکیچر!  :|

گفتن این کلمه 6 مجهولی همانا و مشغول شدن فکر من که اینترکیچر اصلا یعنی چی همان. هیچی دیگه من حواسم پرت شد به اینترکیچر ملعون و بحث از دستم در رفت و نتونستم از موضع خودم دفاع کنم بنابراین از مرحله مقتدرانه "نه. ازدواج نمی کنم" به مرحله "باشه حالا بهش فکر می کنم" سقوط کردم.


پ.ن: فکر کنم حربه اش بود! موفق هم شد!

پ.ن: چرا نپرسیدم اینترکیچر یعنی  چی؟

چون اون لحظه سوال پرسیدن از حریف باعث میشد ضعیف به نظر بیام و ببازم.

خب حالا بردی؟!

نه. باید می پرسیدم. پشیمونم!


نظرات 2 + ارسال نظر
ایراندخت چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 01:14 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

حالا واقعا معنی ش چیه؟

هیچی. معنی خاصی نداره

آویشن چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 21:01 http://dittany.blogsky.com

منتظر بودم تهش به معنیش برسم ولی نشد

چون معنی خاصی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد