روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

هم خدمتی

الف جان بهم میگه تو تنها هم خدمتیِ دخترِ جهانی؛ چرا که در جریان جز به جز مشکلات و اتفاقات خدمتش بودم و هستم و مافوقاش همکاران و استاید سابقم بودن و کلا می دونم بیچاره تو چه جهنمیه!

یعنی من الان با تمام وجود پسرا رو درک می کنم. چند وقت دیگه می خوام بشینم پیش سر و همسر از خاطرات خدمتم بگم


حالا چرا ساعت سه و نیم صبح آپ می کنم؟ چون طرح افطار تا سحره.

تا حالا کدوم گوری بودم؟ در خلسه. یکی میزدم تو سر خودم چهار تا می زدم تو سر سوالاتی که ذهنم رو مشغول کرده بود.

با تشکر!

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 02:04 http://484.blogfa.com

سلام بر ندلی
ماشالا هنوز فعالی

سلاااااام
باورم نمیشه شما برام کامنت گذاشتی. همین چند روز پیش بود داشتم به وبلاگ شما فکر می کردم. آخه یادمه اون موقع ها یه آهنگ دو صدایی از شعر کوچه فریدون مشیری گذاشته بودی وبلاگت و همش به ذهنم فشار میاوردم که اسم وبلاگ چی بود بیام ببینم اون آهنگ قشنگ هنوز هست یا نه!

بعدا نوشت: رفتم آهنگ رو از وبلاگ شما پیدا کردم و ناباوارنه لینک کار می کرد و خوانندش فریدون فرخزاد جان بود.

اوا جمعه 2 خرداد 1399 ساعت 12:48 http://Sazemokhaleff.blogfa.com

سلاممم باورم نمیشه هنوز مینویسیی
بعد سالها فکر کردم اسم بلاگم چی بود یه روز فکر کردم تا یادم افتادد وایی خدایااا تو هنوز مینویسی نمیدونم منو یادته یا نه ولی اصلا یوزر پس ام یادم نیست فقط خیلی خوشحالم بعد اینهمه سال هنو هستی اینجا

وای آوا. رفتم تو وبلاگت یادم اومد. فرشته (X بانو) دوست مشترکمون بود.
عزیزم منم خیلی خوشحال شدم کامنتت رو دیدم.
چه روز جالبی بود امروز واسم. دو تا از دوستای قدیمی وبلاگیم یادم کردن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد