روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

راه دوم

من اینجا درست در همین لحظه از زندگیم بین یه دو راهی بزرگم. یا می تونم برم به درخواست ازدواج نوه خالم جواب مثبت بدم و برای همیشه برم تهران و زیر سایه وضع خوب مالیش براش بچه بزام و همسر خوبی باشم  و تا آخر عمرم به خاطر جایگاه خودش و باباش هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشم یا می تونم این حالت رو ول کنم و برم انقدر شرایط مهاجرتم رو تقویت کنم و بهبود بدم که بتونم از این ممکلت برم و در ادامه مسیر کشف و شهودم با همسر آیندم آشنا بشم. راه اول ایمن ترین راهی ست که هر کسی دور و ورمه بهم پیشنهاد می کنه و راه دوم یه راه پر ریسکه که قدم های اولیه ام براش فعلا مورچه ایه. من به لطف شخصی انقدر از زندگی توی ایران سیر شدم که تصمیم گرفتم راه دوم رو انتخاب کنم. 

باید از شخص شما تشکر کنم جناب آقای خــ.ــ*ـامـــ...ــنه‌ای به لطف صحبت های اخیرتون من مصمم شدم راه دوم رو انتخاب کنم و برای نموندنم توی این کشور که ما براش ذره ای مهم نیستیم هیچ موقع عذاب وجدان نداشته باشم. هزاران بار ازتون ممنون که باعث شدید من تصمیمم رو بگیرم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
آ . د . م شنبه 20 دی 1399 ساعت 13:37 http://1adam.blogsky.com

سلام
بنظر، ریسک هم حداقل کمی منطق میخواد

البته که منطق با منطق فرق می کنه. اگه منظورتون عقله که من متاسفانه یا خوشبختانه با دلم تصمیم می گیرم

آنه‌ماری یکشنبه 28 دی 1399 ساعت 23:52

سلام ندا.
راه دوم رو که بری، راه اول خود به خود به مرور زمان واسه خودش درست می‌شه؛ ولی اگه انتخاب راه اول باشه شاید یه عمر حسرت راه دوم به دلت بمونه.
(که البته منم با توجه به معیارهای خودم گفتم که می‌دونم به معیارهات نزدیکه پس موفق باشی تو راهت دختر خوب)

مرسی از درکت عزیزم.
شما هم موفق باشی عزیز همراه

رهگذر دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 19:54

امیداورم هر تصمیمی میگیری توش موفق باشی !
اما بنظرم اگه راه دوم رو انتخاب میکنی بهتره هدف و محرک اصلیت پیشرفت و موفقیت باشه . و مطمئنم اون فردی هم که بهش اشاره کردی خوشحال میشه ببینه جوونای مملکت موفق و پویا باشن. ( با توجه به صحبتایی که من ازش شنیدم)

قطعا هدف هر آدمی پیشرفته
ما که در عمل چیزی ازشون ندیدیم. بله حرفای قشنگ زیاد می زنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد