روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

toxicant

سم خالص به نظر من این کلیپای مثلا با جنبه سرگرمیه که تو واتس اپ دست به دست میشه. هم وقتت رو میگیره، هم حجم نتت، هم فضای گوشی. هیچ چیزی، مطلقا هیچ چیزی هم به آدم اضافه نمی کنه. اغلبشون هم یه مشت شایعه و چرت و پرته.

از طرفی دو تا از خاله هام کمر همت رو بستن هی رگباری برام از اینا میفرستن! اولش محل نمی‌ذاشتم اما دیدم نهههههه ماشالا منتظر نظر منم هستن! :/ یه روز بهونه کردم گفتم من چون گوشیم اصلا جا نداره نمی تونم اینا رو دانلود کنم. نفرستید. یکیشون گوش کرد. خیلی خوشحال بودم اما می دونید زیباییش کجا بود؟ اینکه یاد گرفت هر وقت بیاد خونه ما صدام کنه بگه می‌دونم گوشیت جا نداره بیا اینا رو از گوشی من ببینیم :/ قشنگ دلم می خواد سرمو بزنم تو دیوار اون لحظه. 


پ.ن: یاد نقش سیروس تو سریال سه در چهار میفتم :))



نظرات 2 + ارسال نظر
غزل سپید شنبه 1 خرداد 1400 ساعت 18:53 https://iliata67.blogsky.com/

وااااای واااای دقیقا
من هیچچچچچچچچچچ گروه سرگرمی عضو نیستم. الحمدلله توی گروه دوستان هم چند ماهی یکبار از این کلیپ ها میفرستن و معمولا موردی هستش که فکر میکنن همه دوسش داریم و خدا میدونه همونم من خیلی وقتها دانلود نمیکنم!
اما نگم برات. مدتیه از طریق واتساپ با زن عموم در ارتباط هستم. روزی چند تا میفرستن ایشون. اوایل چند باری دانلود کردم چون میدونستم احتمالا منتظر عکس العمل هستند اما دیدم نهههه. تمومی نداره. خدایی محتوا هم نداره. جدیدا هیچچ واکنشی ندارم. خیلی هم حساسه روحیه شون. روم نمیشه بگم نفرستید. میترسم برداشت منفی کنه.
حالا از اونجایی که ما معمولا حجم اینترنت زیادی داریم بخاطر کارهای دانشگاه و همسر، میگم نت به درک! ولی واقعا حیف وقت ادم. بعد یک زیبایی دیگه اینجاست که من گاهی میزنم دان بشه که بعد ببینم یک عکس العملی نشون بدم یادم میره. بعد یکوقت میبینم پسرم از توی گالریم چیزی پلی کرده که من نمیدونم چیه و معمولا هم مناسب نیست. (بی ادبی نیستا . مثلا بداموزی واسه بچه داره گاهی). میرم میبینم من حتی اینارو ندیدم.
بابا دیگه دوره ی این چیزا فوروارد کردن گذشته. قدیما هم یادمه یک قطااااار اس ام اس واسه ادم میفرستادن

وای دقیقاااا. همین خجالت کشیدنا و نگرانی ها که نکنه ناراحت بشن اجازه نمی دن حرف دلمون رو بزنیم! من دانلود نکرده یه استکیر قلب و گل میذارم بره پی کارش
آخ اسمسای قدیم

مِلیـ ـچَک یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 14:23 http://eshkaft.blog.ir/

واهااااااییی بابای من نقش خاله های شمارو داره :)))

ماشالا همه این نسلی ها عین همن

ملیچک یعنی گنجشک آره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد