روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

چند تا عبارت هست تو قسمت آمار وبلاگم  که با سرچ تو گوگل به وبلاگ من رسیدن. انقدر دلم میخواد قیافه نویسنده هاشون رو ببینم! بعضی هاشون:


پوزیشن عیاشی

یدی یه گوش 

درس دارم بخدا 

گفتم وای سرم فرمود برو فکرت را درست کن 

از یجایی به بعد حست کردمم حسم نکردی 

سربذارروسجاده ات وباخدایت حرف بزن 

به یک عدد شوهر نیازمندیم 

الوعدهدوفا نکردی خدا 

راسه مسافره زمادزرکی سر (ها؟)

قسطنطنیه شهر خیلی بدیه 

هیچکس منو دوست نداره

خدایش رحمت کناد 

کادوهای من 

جمله از بزرگی جهت حسن ختام سخنرانی 

داداشم موهاتو بکن تو 

متن پست اخر 

پروفایلی ک همه تو کف بمونن 

متن برای حسن ختام جلسه 

میخوام برم به جایی که 

بعضی ها وقتی می بیننت 

فلفل حرف داداش


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد