روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم
روزهای زندگی یک مسافر

روزهای زندگی یک مسافر

می‌نویسم چون می‌دونم یه روز از خوندنشون لذت می‌برم

فیلنامه قشنگتر!

کلا من یه سریال از این صدا و سیما نگاه کردم که اونم پارسال بچه مهندس بود. یعنی خدا شاهده تبعات داغان (به قول همدانیا)  این سریاله هنوز باهامه!
گویا الان داره فصل جدید همین سریال رو نشون میده و دیدم انگار بازیگر نقش اولش عوض شده! پارسال عوامل سریال به خصوص نویسنده اش رو خیلی جو گرفتونده (فعل من در آوردی) بود و خیلی به خودش افتخار می کرد که اینجا هم دربارش نوشتم. امسال بازیگر نقش اول عوض شد و ریزش شدید مخاطب ثابت کرد اونچه که باعث میشه امثال بچه مهندسا دیده بشن فیلنامه خوب نیست برادر من، یه عدد جنتملن خوش تیپ و جیزقول بلاست که تینیجرا بریزن و قربون صدقش برن و شما هم فکر کنی کارت خیلی درسته.

پ.ن: یعنی انقدر این بچه مهندس حیفه که می خوام هرسال بیام نذرمو ادا کنم دربارش بنویسم. ناراحت میشم منتظر نباشید!!

پ.ن: پارسال هم به خاطر  مریضی مامانم  پیشش می نشستم  و نگاه می کردم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد